to do today

* tvätta 11-13
* flytta micro
* matlista för veckan?
* baka stora pepparkakshjärtan?
* klä granen om det ska bli nån i år (magen börjar bli lite för tung nu. joan o albin lär inte klä någon)
* äta lunch kan vara bra
* planera inför jul o maila runt lite
* småplanera inför albins 2årskalas o grodans hej party.
* vattna blomster så dom inte dör
* ligga i soffan , pilla navelludd kanske?
* slänga skräp i stugan ikväll. (har juh rensat igen)

hmm... glömt något?



* dammsuga
* rensa albins leksaker
* sätta in bilder i fotoalbum
* vika tvätt o in i garderober




hmmm... fick en massa gjort idag iallafall. ska ner i källaren nu, hämta upp granen så den är uppe. får se om jag orkar ta tag i den. planering av jul o kalas hinner jag imorn o pepparkaksbakandet ligger inte överst på listan. så jobbigt. hahah va lat jag är. kanske får göra det när emil kommer hit, för då ska vi julpyssla lite oxå. mer uppdatering kommer senare antar jag. tack o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0