värkar?

har sovit asjobbigt inatt. vet inte om förvärkar börjat, men har vilat hela dan idag. efter dagislämning så sov jag till 13.30. det behövde jag, kan jag säga. blev en nyttig lunch med killarna. roger jobbar o står i hemma hos sig o kommer över för att få i sig lite mer energi. joan ligger i soffan o klagar lite ibland.
imorn kommer världens bästa mammi. hon skjutsar hit pappi så han kan jobba lite o få klart allt här hemma. han är ledig hela dagen så han har erbjudit sig o göra klart allt. vilket är toppen. då är allt klart innan jul o innan grodan kommer.
en sväng till bauan o shoppa det sista. sen ska jag o mammi åka till täby. älskar täby centrum. ska kanske köpa mig lite choklad o kika på nån julklapp till gubben min:)

nej nu är det dags o hoppa i säng o vila lite mer. natti natt! kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0