vit choklad

idag har jag hängt lite i stinsen med jenny o zeke. köpte inget onödigt förutom choklad som jag ÄLSKAR.
sen blev det potatis o gröt från vinn:)
matsedeln jag skulle gjort igår spårade ut. har ingen koll alls, menmen. strax ska vi äta fiskgratäng, vilket ska bli jätte gott. har fixat julklapp till albins farmor, fixat lite julkort (blir inte så många som får iår. har ingen ork. sorry) o framkallat bilder som kommer på fredag om jag har tur annars på måndag. mycket trevligt.
hämtade paket på ica igår oxå så nu har vi nya gardiner i vardagsrummet. är nöjd med dom tror jag. skönt o ha något o byta med. o vill inte ha panellängder.
imorn så är det dags för nålar igen, härligt. ska se om jag hinner träffa elin o nemo oxå.
en sväng förbi ikea skulle inte vara dumt heller.
ska gå o fixa dinner nu, ikväll är det juh favvokväll. bara bra på tvn:) kramar

Kommentarer
Postat av: Jenny

ÄNTLIGEN tisdag kväll!!!

Tack för idag. Det var trevligt! Och snart har vi TVÅ bebisar med oss ut på våra shoppingrundor ;)

2008-12-02 @ 19:39:34
URL: http://lokezeke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0