det gör ont i hjärtat

o se min son må så dåligt o va så liten o ynklig. han har jätte vätskebrist. kräks hela tiden typ:( så igår blev det en tripp till danderyds sjukhus. albin fick i sig en halv isglass o sen så kräkade han ner mig o sig. tur att man plockade med sig extrakläder till han. min tröja hann torka medans vi väntade. 4timmar senare blev det till o åka hem med vätskeersättning o stränga order. han sov hela natten till halv sex imorse då han fick i sig för mycket vätskeersättning o välling:(  vid kvart över sju så kom flodvågen med kräka, mitt fel. känner mig så dum. blev till o bada o sen lägga oss i vardagsrummet för o börja om med vätskeersättning. kräks han igen så måste jag ringa astridlindgren. kanske läggas in. suck snälla få han o bli bra. nu ska jag gå o kramas lite med min älskling.

Kommentarer
Postat av: Emilié

Usch, vad jobbigt gumman! Hoppas verkligen att han blir bättre snart och att ni slipper åka in till sjukan igen.. Blä, inget roligt alls.

Har pratat med Tess idag och vi ska bara höra med Isa och sen med dig om vi kan hitta en dag som passar oss allihopa :)

Puss och Kram

2008-02-25 @ 22:50:44
URL: http://plump1s.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0