en till ointressant lista

Tre namn jag lyssnar till
Louise Lollo Loui

Någonting jag tycker om med mig själv:
Att jag är en glad prick

Någonting jag inte tycker om med mig själv:
inte säger ifrån så ofta som jag borde

Detta är jag rädd för:
att något skulle hända med mina nära o kära,

Detta tycker jag om att göra:
vara med mina killar, sova o laga rolig mat till många

Detta vill jag göra just nu:
ut o resa en massa, få ett nytt jobb med normala arbetstider, köpa ett hus

Bästa känslan:
när man får ett busigt leende av albin eller en mysig kram av mina killar

Är jag kär just nu?:
Absolut men vissa dagar lite mer o vissa andra lite mindre

Jag vill gifta mig:
Absolut o det kommer i framtiden

Min käraste ägodel:

Detta har jag på mig just nu:
pyjamasbyxor o tshirt

Favoritkläder:
oj måste vara nån av alla mina tunikor o strumpbyxor

Favoritdjur:
tigrar såklart

Stjärntecken:
vattuman

En film jag gillar:
vanillia sky

En serie jag gillar:
oj det finns så många

Detta äter jag gärna:
kyckling på alla sätt o vis

Dricker helst:
har börjat få dille på sprite

Hit vill jag gärna åka på semester:
Bulgarien o dit åker vi i sommar. skulle vilja åka till monaco o egypten oxå

Färgen på mina ögon:
blåa

Min längd:
1,64

Jag spelar:
Betapet när tiden finns till

Person jag beundrar:
min mamma., madonna

Så här bor jag:
i lägenhet med killarna

Antal döda krukväxter i hemmet:
hahah tror det är tre

vad ger dig gåshud?
det mesta nu för tiden men när man pratar om förlossningen o om känslan så ryser jag

vilken historisk person skulle du vilja äta middag med?
jag kan inte komma på någon, försöker men kan inte.

... och vad skulle du bjuda på?
hmm beror juh på vem det nu är

vilken cd i din samling hamnar sällan på skivtallriken?
oj lyssnar aldrig på cdskivor längre har/hade allt på datan

vad är det första du gör när du stigit ur sängen på morgonen?
drar upp persiennerna o sedan börjar jag plocka lite

vilket drag ogillar du hos andra?
hmm jag orkar inte med sånna som bara bryr sig om sig själva. stort ego

ditt liv har hittills varit..?
en upplevelse o mer kommer

vad är det första du lägger märke till i någon annans hem?
hmm hur det ser ut, typ om rummen går i färg?

om du fick en tidsmaskin, vilken period skulle du besöka?
bakåt i tiden, o se hur det var förr som dom äldre talar om:) men vet inte vilken period

du får 5000 kronor att sprätta på en helkväll. Vad gör du?
åker till kista eftersom dom stänger så sent shoppar massa kläder sen kanske om det finns pengar över bjudar mina killar på middag

vad skrämmer dig?
hur det ska bli när albin börjar på dagis o både joan o jag jobbar. hur vi ska få allt o gå ihop

vad gör du helst en ledig lördag?
umgås med mina nära o kära

vad är det första du gör när du kommer in på ett hotellrum?
kollar in toan, o om det är fräscht.

vad hittar man aldrig i ditt kylskåp?
vi har juh ett gemensamt kylskåp men hade det bara varit mitt så skulle det inte funnits oliver typ.

vad hittar man alltid i ditt kylskåp?
ost har juh en ostälskare i familjen

vilken sport skulle du aldrig drömma om att testa?
ishockey tror jag

när du blir riktigt sugen på något, vad vill du äta då?
det beror väl på? är mycket för apelsiner nu

vilket uttryck använder du alltför ofta?
just nu är det nog cool

vilket fordon vägrar du färdas i?
hahah öhh..

vilken kroppsdel är du mest stolt över?
oj kanske händerna när dom inte är så torra

när gapskrattade du senast?
måste varit häromkvällen när joan hade ont i halsen hahaha svårt o förklara

vad har du på nattduksbordet?
har inget eftersom albins säng står där det ska vara ett just nu

vad tror du folk tänker om dig när de träffar dig för första gången?
glad o trevlig? kanske vad vet jag

vad hamnar i din lördagsgodispåse?
fiskar o persikor är gott o självklart sura colaflaskor som är jätte svåra att få tag på:(

första:
Första bästa kompis: måste nog vara sofie.

Första bil: hahah jo men visst. kanske skulle behöva ett körkort

Första riktiga kärlek: hmm borde vara ivan

Första ciggen: hur gammal är man i sjuan?.

Första fyllan: har absolut ingen aning

Första slagsmålet: hahah men gu inte vet jag kommer ihåg ett med min bror, slutade med att han grät

Första gaddningen: tigern på ryggen, gjorde mest ont av alla dom jag har


Senaste::
Senaste alkoholdrycken: måste ha varit tequilla på patricia med ida

Senaste filmen du såg: american pie the wedding

Senaste person som ringde: roger ringde nyss hit o frågade efter joan.  

Senaste person du träffade: Albin är juh här hela tiden så det måste vara joan

Senast du färgade håret: oj måste vara nån gång innan jul

Åtta, har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar? jo men det gick juh som det gick

Blivit kär över internet? nee men intresserad kanske

Blivit kär vid första ögonkastet? jao

Träffat en kändis? hmm räknas min morbror fortfarande?.

Fått ditt hjärta krossat? skulle jag nog kanske säga men nu är det helt :)

Pratat med någon kändis? absolut

Haft ett one night stand? jao

Haft sex på konstigt ställe? konstigt o konstigt men jo visst

Kommentarer
Postat av: leopardia

klart att din morbror räknas fortfarande ;) de har ju tom sänt repris av serien..

2008-02-24 @ 00:06:24
URL: http://leopardia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0