grattis till mig:)

idag som tog albin o jag en lång sovmorgon:) sov till tio när jag vaknade så satte jag på mobilen då smsen strömmade in, 5 o efter tio minuter hann det komma två till:) jag vet juh varför folk kommer ihåg min födelsedag, facebook går ut med det. jaja trevligt att många vill lägga energi på o skriva ett sms till mig:)
blev att bada albin o ge gröt sen gå till tunnelbanan o åka till solna. mötte pannkakan gick in en sväng på hm o sen iväg till sveriges roligaste o fyndigaste varuhus:) köpte massa grejs. o sen begav vi oss till kista o åt god lunch, mer shopping:)

till middag så blev det en god pizza från happy. o snart så kommer det lite gäster. får bli fika o kanske lite gotti till det:)
så tack för mig idag
23kramar från mig:)
image82

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ett stort grattis på din stora dag. Har jobbat sent idag och hinner därför inte komma förbi.....Kramar

2008-02-06 @ 20:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0