jo men en till snodd lista

 

Vilken färg har din tandborste? rosa typ

Har du fått massage nån gång? jo men visst

Sötlakrits eller saltlakrits? eyu va vidrigt

Ser du dig själv som lång eller kort? Kort, helt klart.

Vad har din mobiltelefon för märke? samsung.

Har du brutit nåt ben nån gång? Nej, aldrig. Peppar, peppar...

Har du ordning eller oordning i dina byrålådor? oordning men jag vet var allt ligger

När blir man vuxen, enligt dig? det är olika från person till person, jag blev det när jag själv fick albin

Vad gjorde du i går kväll? kikade på melodifestivalen

Har du varit riktigt, riktigt megafull någon gång? det skulle jag nog säga

Vill du skaffa barn? har min underbara son, men han vill nog ha ett syskon;)

Hund eller katt? åhh tycker om båda så mycket

Har du några syskon? jo två små bröder

Har du någon dålig ovana? hmm säkert :)

 


 

image83

 

min guldklimp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0