min sommar

hur ska det bli i sommar nu da? jag börjar jobba 1april o ska jobba hela sommaren:( men men har en semesterresa att se framemot:) Bulgarien den 15e Augusti. ska bli så himla härligt. åker med Annica o Roger o mina killar såklart. en 6km lång sandstrand o massa sol. billig mat o bara vila:)
kommer kännas tråkigt att behöva jobba o inte kunna vara hemma o busa med albin, det är juh så mysigt:)
vet inte om jag ska ta någon mer semester i sommar, känns lite jobbigt. ska iaf lämna in semesteransökan imorn typ:) gäller o vara ute i godtid.

       stranden                  barnpoolen            stora poolen
nu så ska jag mysa lite med sjukobert o sen tvätta

Kommentarer
Postat av: panki

Åååå va kul vi ska ha! Sooooool

2008-02-21 @ 22:59:12
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0