S

S som i sol älskar solen men det är fortfarande lite kyligt ute.
S som i sova, hade nog gärna sovit en timme till imorse men vaknade så mysigt av att albin hänger på mig o säger mamma:) o ler med sitt största leende, man bara smälter
S som i shopping som det blev alldelles för mycket av igår, men är juh så roligt med massa nytt o jag behöver nya grejer eftersom jag gått upp flera miljoner kilon. jag är dålig på o äta o små äter massa skit, suck. ingen beach för mig 2008
S som i snabbnudlar som det blev till lunch.
S som i Sarah som jag skulle ha träffat idag men blir inte av :(
S som i snart ska jag till kista o lämna tillbaka mina skor som inte var nå bra...
Slut

Kommentarer
Postat av: Emilié

HEJ! Ja, det är väl en bra dag?
Har inte pratat vidare om vilken tid och plats... Ska höra med tjejerna när jag träffar dom imorgon, så får vi komma överens om något och höra med dig om det passar! Tror egentligen inte att det spelar så stor roll :P Puss, puss

2008-02-29 @ 22:29:37
URL: http://plump1s.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0