shopping

har idag varit o shoppat lite grejs:) blev ett par skor som kommer lämnas tebax :( blev inte riktigt kär i dom. tröja, kuddar o kuddöverdrag. varit i kista en snabb sväng o ikea en snabb sväng ska strax betala första delen på vår semesterresa:) o sen beställa lite kläder på nätet:)
joan är iväg på nå middag o standup grej med cheferna på jobbet, så jag hinner nog betapeta lite oxå:)
har väl inte hänt så mycket mer idag. albin beter sig som om han aldrig varit sjuk. han är så pigg o busig så att jag blir galen. han står o gör bus o jag säger nej o han bara skrattar o fortsätter o jag kan juh inte låta bli o le.
kanske blir mer skriveri imorn!

Kommentarer
Postat av: maria

Alltid kul med shopping :)

2008-02-27 @ 22:51:59
URL: http://marialundqvist.webblogg.se
Postat av: panki

Oh va du shoppar :-) Kul! Pengarna ska rulla!

2008-02-28 @ 11:19:59
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0