skärpning nu

oki ska ta mig i kragen nu:)

helgen har flygit förbi, lördan så var familjen i kista o fixade lite smått o sen blev det att ida kom hem till oss. ida o jag tog vagnen o gick till lidl o stor shoppa. när vi kom hem började vi förberedda för söndagens kalas. 4tårtor.
o sen hann vi se lite harry potter.
tidigt på söndan så väcktes jag av att albin låg på mig o bajsade :) najs var bara o gå upp. gjorde mig iordning o sen började jag göra klar all pastasallad. vid halv elva kom ida, blev lite lunch o sen gick vi till lokalen för o fixa iordning allt. sen snabbt hem o börja dekorera tårtor. helt plötsligt var klockan ett o folk skulle börja komma. o som vi trodde så kom nästan inga vid ett ganska skönt för då kunde albin o dio leka lite. o lille wilgot fick sova i lugnet. vid halv tre så kom folk med busslast kändes det som. var jätte trevligt. massa roliga människor som kom o självklart massor som inte kom:( blev massa med tårta över o bullar.
albin fick en massa paket som  han tackar för genom mamma:)

såå imorse när jag vaknade så gick vi ut i vardagsrummet som vanligt sätter på tvn jag går o sätter på gröt vatten medans albin sitter o leker. så när jag kommer tillbaka så är det bajs över hela jäkla vardagsrums golvet o han har blöjan på sig o även kalsonger.
ingen mer tårta till den killen, fick svabba golvet:)

nu över till något helt annat, har rensat bilder som ska framkallas:) av säkert närmare 1000 bilder så ska jag framkalla typ 90:) helt sjukt va bilder man tar o ändå så tar jag nästan inga bilder nu för tiden.

fyller år om några dagar.. wheiii
image80.
present av gudföräldrarna:)

Kommentarer
Postat av: panki

Härligt- BajsAlbin

2008-02-05 @ 00:01:11
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0