sommarsol

nu är det snart dags för mig o boka min sommarsemester med familjen:)
måste, så jag har nånting o se framemot när jag börjar jobba. kommer juh självklart se framemot o få komma hem o träffa mina killar men behöver den där semestern för o må bra:) min kropp o själ behöver det.

nästa fråga är juh då vart vill jag? efter mycket om o men så vill jag nog till bulgarien, albena. är barnvänligt o långa sandstränder o massa lekparker o självklart sol:) billig mat är ett plus.
har redan varit i bulgarien men kommer inte ihåg så mycket av självaste bulgarien, det var bara fylla då inte ens ett dopp i havet eller poolen blev det. var där sista veckan innan säsongen var över så det var väl inte så varmt heller. måste juh ge bulgarien en chans till.


lite smått o gott från bulgarien min första resa dit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0