susar som vinden

den här helgen har bara susat förbi.
igår så var vi över till min pappa, han fyller år idag. där var det förrätt o lunch:) sen så fika såklart. träffade min faster en snabbis. hjälpte han fixa lite grejer. albin gick för första gången utomhus. gör lite ondare o ramla på asfalten:)
sen blev det att åka hem. albins farmor var här. vi tittade på melodifestivalen o myste. farmor beta. imorse när vi vaknade så blev det lite lek o sen en promenad till lidl. köote massa frukt o grönt. ska göra en pasta sallad så vi kan åka iväg på museeum på onsdag. vid tvåtiden så åkte vi hem till wilgots föräldrar eller där dom bor nu:) blev massa fika o jaga hunden o leka med tjejer:) jätte trevligt. jag försökte få ihop vem som var vad till mulle. nästa gång blir det anteckningsblocket:)
så nu har vi kommit hem ätit middag jag små glor på dirty dancing 2 o joan o albin sover:) ska spela en beta med pannkakan

trevlig söndag på er!
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0