tisdag är inte bara tisdag

jag älskar tv på tisdagar, iof så är det inte lika bra som fula bettan o fruarna o bröder osystrar. men gossan , gynning o bröder o systrar e helt ok:) o snart sätter det igång..
har idag ägnat hela morgonen åt att sitta i telefonköer, suck. men det blev väl bra tillslut.
sen blev det en sväng till öppna förskolan, sjöng lite o lekte med tiam. sen blev det långpromenad till kista. gick förbi ett radhus som hade planerat världens sjukaste grejer på sin tomt. eller sjuka o sjuka, men han hade planterat en j*vla massa enar på hela tomten o jag menar verkligen hela tomten, det ser konstigt ut redan nu o nu så är dom fortfarande små, fatta när dom växer till sig. det kommer juh inte ens gå för dom kommer växa in i varandra o typ jag vet inte sprängas typ. asså jag är chockad, varför köper man då ett radhus? sälj till mig lixom. tomten var typ med åtta rader med åtta enar i varje rad. måste fan gå förbi o ta kort. så när vi gick förbi så var vi tvugna o gå runt. för o se framsidan o han hade enar där oxå fast inte lika mycket såg nästan ut som ett spökhus. undra om han håller på o säljer en massa knark eller gevär o vill inte att folk ska se in? jaa man kan börja undra.
när vi kom till kista så blev det lunch o lite shopping:) påväg hem inser jag att jag är en dålig mamma, albin hade tappat sin manne(en hund, gosedjur som han älskar) så jag gick tillbaka för o fråga där vi varit men ingen hade sett den. så manne bor numer i kista eller hos ett annat barn.
lagade värsta goda middan idag,  kul o pröva något nytt:)
jajja nu är det dags o natta albin:)
kramar från mig


Kommentarer
Postat av: panki

Åh va god mat!
Du bara måste ta en bild på det där huset!!

2008-02-19 @ 22:13:21
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0