imorn så

albin blir ett år imorn... hur sjukt är det inte. tiden går så jäkla fort så jag vet inte hur jag hunnit med så mkt. kan den inte stanna för en liten stund så jag hinner njuta mer av min underbara son. inte gå tillbaka till jobbet o missa massor. igår så gick han några steg o det va så underbart o få se. idag så har det inte varit så mkt men han vill nog bra gärna men törs inte riktigt. idag har vi varit på öppna förskolan o sjungit massor sen blev det en tur ut till barkarby, gick flera mil kändes det som:) blev en titt på alla halva reapriset kläder men hittade inget:( köpte mig en låda på rusta som man kan ha under sängen. har redan fyllt den med skor o skulle behöva två till:) sen för bi golfaffären o sa hej till maria, pratade lite o sen blev det härliga ikea. jag o albin tycker om ikea. blev lite mat o sen shopping. köpte en skohylla o en bokhylla typ, som glad kom o hämtade för att skjutsa hem:) efter ikea så skulle vi handla lite mat på lidl precis när vi går in på lidl så brakar vagnen ihop. trodde albin skulle klämmas ihjäl men som tur var så hade jag juh lådan under vagnen som stoppade hela skiten o braka ihop helt. så nu får dt bli sulkyn tills vagnen lagas. suck. till middag så blev det jätte god köttfärs o spagetti med smällt ost o majs. mumsigt. tvättade lite o träffade ida:)

imorn så blir det en tripp till öppna förskolan, hem till ida o äta nybakade bullar o sen så ska killen få paket:) på lördag så ska jag till fjärilshuset o kika lite. har fått gratisbiljetter:) ida ska med o kanske dio o elin. nu ska jag nog gå o lägga mig eftersom vi ska upp tidigt imorn o sjunga för lillkillen:) kramar
image78

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0