jaha jag e dålig på blogga just nu

har tydligen bloggtorka, har fullt upp med o leka med albin o glo på massa serier.
har kollat klart på oc säsong 4 nu o även hunnit glo igenom säsong 1 på grey o halva 2an. fattar inte att jag är så känslig sen den dagen jag födde albin så gråter jag så fort det är någon fint på tvn typ. hej bjud inte mig på film men om du gör det ta med näsdukar;)

den här veckan har varit seg, haft feber men mår nu bra. var till kista igår o träffade tiam o behnaz. köpte en tröja som jag kollat på rean men nu så var den på halva reapriset, me like:) storhandlade mat hem oxå, skönt eftersom jag käkat ur frysen:) nu är den väl hyfsat full men förstår inte vad det var som kostade.

idag ska anneli o familj komma:) ska bli trevligt ska göra boxners gryta o bygga dator o kanske spela lite wii. ne nu är det nog dags för lite frukost. herrå

Kommentarer
Postat av: panki

Feber e inge skoj ju!

2008-01-19 @ 23:46:12
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: panki

ja, du e banne mig dålig på att blogga just nu!
Puss

2008-01-21 @ 22:48:41
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0