ojjjj

var på hawaiian lomi lomi massage o sen en ansiktsbehandling i lördags.. ojojojoj vad det var härligt! lätt det bästa jag varit med om:) denna underbar behandling fick jag av två underbara människor. kan juh säga att jag behövde det. TACK ANNICA O ROGER!

sen blev det att åka o hjälpa ida o flytta gick snabbt o det blev pizza till lunch. mums. efter vi va klara så stack joan o jag hem då vi fick gäster. det va mulle o ia, fick umgås lite som vuxna människor inte behöva ha koll på barnen hela tiden:) wilgot var hemma hos sin mormor o albin var hemma hos sin. sen blev det middag på burger king. tror joan o jag satt helt tysta under tiden vi åt, man satt bara o njöt utav tystnaden o att slippa stressa för att albin vill ha mer pommes typ. skönt o gå på promenaden fram o tebax. skönt med frisk luft, plus att vi kunde ta snabba vägen över stora vägen eftersom vi inte hade någon barnvagn. sen blev det lite fula bettan o sport. o sen sova länge.... gick upp vid 13 då joan började laga lunch:) va så mysigt o åka o hämta albin han vart så glad att se sin mamma o pappa. käka semla o sen drog vi hem.

idag så har jag börjat glo lite på oc. är verkligen inte desamma utan marissa hahah hej jag e nörd:) nej nu ska vi ut o gå medans solen strålar en massa. tack o hej

Kommentarer
Postat av: panki

Duktiga småbarnsmamor behöver komma bort å få lite ny energi :-)

2008-01-15 @ 11:43:19
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: Emilié

Härligt det låter... (: KRAMEN

2008-01-16 @ 22:58:56
URL: http://sockerplast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0