todayyyy

vaknade halv elva idag.. o då sov albin fortfarande. med huvudet neråt o fötterna på kudden:) sötnos
tvättade mellan 11-13 skönt o få det gjort:) blev en mysig frukost med killarna.
efter att joan åkt till jobbet så gjorde jag tonfiskkille med spagetti:) mumsigt. albin tycker om massor.
sen blev det lite slappo här hemma med albin. sen ringde ida, så vi skulle ses o gå till hennes nya lägenhet:) jag har varit där fler gånger än henne. så kul att hon ska flytta i helgen. på lördag så ska jag till sparadiset o mysa lite. är så himla glad:) min vän annica är en av världens finaste tjejor i världen:)
lagade middag, som jag o albin åt framför tvn. myskillen o jag. nu så e det csi igen så herrå

Kommentarer
Postat av: panki

Alla småbarnsmammor borde gå på Spa ofta :-)

2008-01-07 @ 23:28:41
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Va roligt att du också har en blogg (alla har väl det nuförtiden =). Roligt och se vad du har för dig också! Kram

2008-01-10 @ 12:23:29
URL: http://schlagerjournalisten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0