vänner

har sånna underbara vänner

min första bästa kompis
hon va där första gången man blev kär, gjorde hejaramsor till en kille som båda var kär i som absolut inte gjorde så mycket, var på fotbollsträningar mer än vad vissa spelare själva var där, våra cykelturer in i buskar o volter o basketen, jaa massa minnen
tappade kontakten lite efter sisådär 6år men har juh alltid varit vänner:) är än i dag en utav mina bästa vänner.

en av mina förebilder träffade jag genom pappas vän, tur det. hon lärde mig att äta, hahah ok pröva massa nya saker. läskautomater o ringa linjen var lite vår grej. ja sen finns en massa andra minnen.

under gymnasietiden träffade jag en helgalen tjej visade sig att det blev en av mina bästa kompisar.
hon fanns där när livet lekte som mest. tävlingar, resor o en massa onyttig mat o massa dricka. en del medusa blev det. hon va där när jag blev riktigt sårad av en kille för första gången i mitt liv. o mer minnen är det:)

på senare år så har man juh lärt känna nytt folk.
började ett nytt jobb där ingen visste vem man var.
*en människa som har lika mycket energi som mej, finns det sånna? satt ihop som klister ett tag. vi ägde på kareoke o vara nyktra o ibland mindre nyktra
*var ut på krogen o hon sa inte ett ord till mig, trodde nästan hon kunde döda mig med ögonen, idag så är det inte så utan är en underbar människa som jag lätt kan lita på.
*mamma talade bara gott om henne o jag tänkte inte mer på det, sen en dag så stannade hon kvar på kräftkalas o sen den dan så är hon en självklar vän:) hallå vad skulle jag göra utan henne:) min gåtjejje o hemlistjejje:)

det var några av mina underbara vänner som betyder en massa för mig men man kanske är dålig på o visa det. ska bli lite bättre på sånt. nu bums.


Kommentarer
Postat av: Hemlistjejen :)

Vet inte vad jag skulle göra utan dig heller!!

2008-01-08 @ 23:11:08
Postat av: panki

Den söta lilla spralliga tjejen som blev en god vän och kär familjemedlem :-)
Puss

2008-01-09 @ 00:37:30
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0