5dagars

då har man 5 dagars ledighet nu, ska bli härligt. har idag sovit ut efter gårdagens hårda jobb. när man vaknade så fick man lunch, fiskgratäng. mumma var det. sen så har jag rensat tvätt städat o suttit vid datan o gjort nytta.
har ändrat min mail, mycket duktig har jag varit, sen fixat resultaten av hemtest av blöjor som vi fått. så snart kommer belöningen (förutom gratis blöjor då da)
det är nu lite mer än en månad kvar tills vi åker till bulgarien, längtar verkligen så otroligt mycket. vet inte riktigt vad jag ska packa med oss. tur att lidl finns i närheten av vårt hotell:) hahah. så man kan köpa blöjor där i stället för o packa hela väskan full typ. måste göra en lista en vacker dag.
på fredag så ska vi på grillbrallan i täby lite jobbigt o ta sig dit o hem eftersom inga bussar går pga busstrejken. suck man blir så handikappad. på lördag så blir det gröna lund tror jag. har väl inte kommit överens om några tider o så men är juh några dagar kvar så det finns tid för sånt. o den 28e så fyller bror min 18. förstå han blir stor. så vad ska man ge han då da? jaaa vilka problem man har.
i måndags så var vi på 1 1/2års kontroll. albin fick spruta o gjorde några tester. han byggde torn, målade, "pratade". när han fick sprutan satt han helt stilla o var jätte duktig. så nu kan han få feber om några dagar men kan juh hoppas han slipper. albin är hela 83 cm lång o väger nästan 11kg precis. jajaj nu så har lillkillen vaknat så nu ska man kanske fixa mellis. sen blir det nog ut o leka.
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0