förklaring

är en gäst på jobbet som gjort mig arg. menmen. får skriva mer om den händelsen när jag får tid för nu måste jag fixa mig för jobbet o sen iväg. har rensat i vårt kök idag bra härligt. slängt en massa skit. km på det imorse att shit när vi får en till bebis så blir det bra jobbigt med plats i skåpen i köket så nu har jag fixat jag är mycket duktig:)
att jobba 75% känns väl ok men är nästan på gränsen. vissa dagar så får jag bra ont o andra dagar är det som vanligt bara lite ont typ. men måste hålla ut ett tag till. ledig nu i några dagar fredag-måndag så jag kan vila lite sen så jobba 3dagar o sen så blir det ultraljud o kalas. en helvetesvecka med sju arbetsdagar, lite ledig två korta dagar o sen semester så jäkla underbart. längtar så jag nästan dör. bara få komma bort o få sola o bada, iaf bada för att sola med albin är väl ingen höjdare. o äta god mat o shoppa lite:)

nej nu fick jag bråttom. herrå

Kommentarer
Postat av: Panki

Jag längtar oxå till sooooool å bad!

2008-07-23 @ 21:01:39
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: Ingela

Ok. Jag har ju också knäppa kunder/leverantörer varje dag så det skall bli kul att för höra om din.. P.S vi åker till landet i helgen. Kanske håller du ett öga på mitt hus så att det står kvar. Danne är ju hemma själv.... hua....Kramar Ingela

2008-07-24 @ 09:15:14
URL: http://vingela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0