jobba o pengar

imorn så ska man jobba, suck. inge roligt. vill vara hemma. det är så mysigt o vara med killarna.
klippte albin igår, hahah så nu ser han rolig ut som vanligt. tur att det växer fort:)
mamsen kom över igår så det blev till o fylla frysen o alla andra skåp:) o så blev det en tur till ikea. me like. hittade lite smått o gott där oxå. fick mig tre par skor från skopunkten. behövde lite nya skor som håller iaf sommaren ut:)
ska snart ut o gå med albin joan tittar på F1 så då måste det vara lugnt här hemma. måste komma på någon lunch oxå, lika rolig varje dag.
fick en present igår av min mormor o morfar plus respektive, o masen o fam då thomas räknas med. jätte glad blev jag tack!!!! nu ska jag leva lyx i bulgarien:) plus att det blir pengar över av sparpengarna så vi kan renovera vårt badrum som vi har planer på nu. o sen måste vi köpa en spis oxå, så där försvinner alla pengar:( men men det behövs innan bebisen kommer. sen så hinner vi spara ihop lite mer igen:)
jajaj nu ska jag ut. herrå

Kommentarer
Postat av: panki

Aha, d e d man ska göra, gifta sig... Smart :-)

2008-07-06 @ 14:21:16
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0