minisemester

fredags morse så kom svärmor o hämtade oss, åkte iväg till enköping. blev lunch på en gårdsbutik. annorlunda o jätte mysigt. sen hem till svärmor för att bara ta det lugnt. vilken värme det var albin o jag vilade i närmare två timmar. när vi väl vaknade så började vi ordna med middan, blev grillat o massa gotti. albin sprang runt o var nakenfis mest hela eftermiddan. efterrätt så blev det glass med nougatsås. så jäkla gott. såg en rolig film på kvällen o kröp ner till kojs. lördan så åkte vi hem. när vi kommit hem så kom ida på besök:) hjälpte mig o färga håret. världs snäll:) sen gick vi o handlade till middan som zache kom över o åt med oss. på kvällen blev det massa tvspel. söndag var fullbokad som vanligt, iväg till mamma för o fira robins 18årsdag. en snabbis till kista för o köpa lite paket o sen iväg till huddinge. blev massa gotti där, träffade lite släkt. blev hämtpizza till middag o sen åka hem. badade lite ute på gården o sen in för o sova. jag var helt slut. igår så blev det en tur till täby för o växla pengar till resan, var tvungen att gå in på mq o helt plötsligt så hade jag gjort av med massa pengar. ops. på kvällen så blev det match på råsunda, albin var duktig men när andra halvlek börjat så åkte vi hem. alla tre var vi helt slut. en snabbis förbi poolen på gården för ett dopp. o nu så är det tisdag o jag ska jobba, börjar inte förns vid kvart i fyra så ska hinna lägga mig i soffan o bläddra lite i alla klädkataloger:) heheh

ha det bäst! kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0