vilken natt

vaknade strax innan fyra inatt då jag trodde hela huset skulle rasa samman. efter en kort stund så låter det som en tuta som ligger i hela tiden, får panik. svårt o andas allt som har med bilolyckor gör att jag får ont i kroppen, svårt o andas kommer ihåg när vi körde av vägen för typ snart sju år sen. värmer välling till albin o klär på mig måste ut o kolla så det inte är nån som ligger mot tutan o ambulans o skit inte kommit ännu. när jag väl kommer ner o går mot parkeringen på andra sidan gatan mot ida så är det brandkår redan där o det brinner som fan. väktare överallt. helt plötsligt smäller det till igen, en annan bil tar eld. en annan bils larm går igång, som jag trodde var en tuta. helt sjukt. va mycke tankar som strömmade genom huvudet. tre bilar stog iallafall o brann, var bara o gå in igen o informera joan o sen lägga sig igen. gick väl sådär. får se om det skrivs i nån tidning senare, vill juh veta mer. men läskigt var det.

nu ska jag duscha o sen ut o leka. kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0