äntligen

äntligen så känns albin lite piggare, var i kista idag handlade lite grejer o åt god lunch med ida, joan o albin såklart. blev från spanjoren. köpte mig en mycket fin klocka som jag är lite småkär i.

tillbaka till dagarna som gått så var den andra lyxkryssaren en italiensk båt, lite för mycket detaljer på båten men väldigt fin ändå. blev bara fyra rätters lunch men inte lika god mat som på den första.
en vacker dag o några år så kanske jag tar o åker en sådan båt men inte nu. ska på en annan båt i slutet av agusti får se om den faller mig i smaken. albin har juh varit sjuk, är fortfarande lite gnällig o allt är inte som han vill. nu sover han framför tvn, o jag borde lägga mig för jag är oxå trött men snart kommer annica o roger hit ska glo på fotboll senare tror jag o äta mat som jag ännu inte kommit på vad bara.



knasiga albin badar

kramar

Kommentarer
Postat av: Emilié

Skickar en liten utmaning till dig (spana in bloggen)... :)

2008-06-29 @ 17:48:05
URL: http://plump1s.blogg.se/
Postat av: panki

Åh villken söt liten kille!

2008-06-29 @ 20:32:20
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0