blandat

sitter här o har smester nu:) självklart så har albin fått hög feber o inget duger. han är ynklig o vill bara vara i famnen. han vaknade inatt vid halv två, fick febernedsättning o massa vatten, baddade han med en fuktig kall handduk. han somnade igen vid halv tre. så nån sovmorgon har det väl inte blivit eftersom man sover dåligt när han e kokhet o man kan inte riktigt slappna av. har fått i han lite febernedsättande, en sked med gröt o lite glass. nu sover han i soffan o gnyr till lite då o då. joan är o tränar o jag satte mig precis ner. äter nudlar för omväxlingens skull.

till något helt annat så finns det några personer i den här världen som jag blir så less på.
vissa borde växa upp o inte vara så jävla dumma, vissa borde lära sig att man faktiskt kan göra fel o ta åt sig när man säger till o inte börja slingra sig, eller typ vara så jäkla lat o tro att man ska göra allt åt dom. eller dom som är presentkåta, hahah suck. såå nu har man fått ut sig lite.

nu vakmade min sjukling, ska gå o kramas lite nu o få mig lite värme. undrar om man kanske ska ta sig ett bad sen när joan kommer hem. har juh tvättstugan om två timmar suck. men man måste juh tydligen tvätta. tack o hej kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0