borta bra hemma bäst

måste juh bara berätta vad som hände i torsdags. när jag är påväg hem från jobbet så händer värsta grejen. påväg ner för rulltrappan i hallon så ser jag en gubbe som sen visar sig vara väldigt berusad. när jag åkt ner för halva rulltrappan typ så möts vi, o jag ser hur han tappar taget o börjar ramla baklänges o skriker nej. har nog aldrig sprungit så snabbt ner för en rulltrappa för att trycka på nödstopp o springa upp för o hjälpa han. fy fan va hjärtat slog fort. han reser sig upp o håller mig i handen stinker sprit o är chokad. när jag gått hela vägen upp med han så typ släpper han min hand o går, jag förösker se om han blöder nånstans vid huvudet vilket han inte gör. jaja tänkte jag, spärrvakten kom ut men han bara fortsatte o gå. ser sen när jag åkt ner igen för o vänta på tåget så är min hand alldelles blodig, usch stackars gubbe.

fredagen så blev det en tur in till stora staden för o hämta upp albin, shoppade lite till killarna mina o sen hem. albin var överlycklig över att emil var hos oss. blev middag i kista med ida.

lördagen så åkte albin jag mamma o emil till eskilstuna för o hälsa på lite släkt. var så himla mysigt. god mat o massa skvaller. var tänkt att vi skulle på parken zoo på söndagen men det blev inte av tur det eftersom det var så jäkla varmt. får bli en annan dag kanske nästa år när albin blivit lite större.
när vi kom hem på söndan så märker man hur glad albin blir. han älskar verkligen att vara hemma. med sina saker o sina gömmor. skönt o få träffa joan oxå. blev makisar till middag o glo på F1 som var spännande sen somnade jag haha.

imorse så hade jag tid hos tandläkaren, skulle ta bort lite tandsten o rengöra. så nu känner man alla tänder igen hahah. o fräscht känns det. får se om annica o roger kommer över på middag ikväll, har massa mat. ska väl kanske köra en betapet nu:)
herrå

Kommentarer
Postat av: panki

Men gud villket Drama!

Tack för en trevlig kväll!

2008-06-10 @ 00:03:51
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: Ingela

Måste ses snart:När kan du? Hör av dig. Vi åker till landet i midsommar. kram

2008-06-10 @ 19:03:35
URL: http://vingela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0