jo men visst är det så

för några veckor sen så började jag äta antibiotika mot en infektion av något slag, efter att ha ätit i en o halv dag så stog inte allt rätt till med min kropp. o jag fattade inte först vad som var fel. så under natten så drömmde jag jätte konstiga drömmar . slog ihop ett plus ett o insåg att jag kanske var gravid. kissade på tre prov för att verkligen få in i min lilla hjärna att ja vi ska ha barn igen. blev helt tokig först eftersom jag ätit den här antibiotikan som är skadlig mot barnet tidigt i graviditeten, suck. har gått runt o mått dåligt, väntat på att det ska bli missfall, hade tappat hoppet helt men nu efter inskrivning o allt så har hoppet kommit tillbaka o jag hoppas lill* grodan håller sig kvar tills det är dags o komma ut. har träffat en läkare, som berättade att om det skulle gett utslag av antibiotikan så kan det ge lindriga hjärtfel, men det skulle vara om jag åt typ hela kuren vilket jag inte gjorde. så  min oro att den inte skulle klara sig har ätit upp mig inombords, gett mig en klump i bröstet plus att min kropp utvecklas väldigt fort så tarmarna hinner inte med så jag har haft nån lindrigare tarmvred kan man säga. men nu så känns det mycket bättre. får juh fortfarnade lite ont ibland men inte som förr plus att oron är borta, blir det missfall så är det naturensgång o man måste acceptera det fast det kan vara svårt.
grodan är nu beräknad till 2-5 januari men får veta mer exakt efter ultraljudet i augusti.
jag tror det är en liten tjej men jag har juh haft fel förut så vem vet.
såå nu vet ni. om ni inte redan visste ryktet kan juh spridas ganska fort. är juh väldigt rund redan så.
jag ser idag ut som jag såg ut när jag var i 4-5månaden med albin o jag är nu i 2-3månaden. då kanske ni förstår.

nu till något helt annat, vår frys har stått öppen ett tag vet inte hur länge så hälften av allt har tinat upp lite så jag hoppas a o r vill komma imorn o glo fotboll o att buggis kanske vill komma med. har massa mat o tilllaga imorn hahah. ska snart äta lite lunch o sen iväg till jobbet, som jag verkligen älskar ibland NOT. en del gäster asså, jag fattar inte vad fan dom tänker med. såå nu har jag rensat ut det o hoppas att idag blir en toppen dag. hahah

tack o hej

Kommentarer
Postat av: Pauline

GRATTIS !! Massa kramar!!

2008-06-13 @ 20:35:25
Postat av: panki

Ja vi vill ju mutcho gärna komma!

2008-06-13 @ 22:34:52
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: Emilié

GRATTIS BEJBI!!! Blir alldeles till mig här :D

2008-06-14 @ 00:59:58
URL: http://plump1s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0