jordgubbe

ska snart äta jordgubbar, sen sova är helt slut efter en lång dag. det blev många omtagningar. jag har nog ingen framtid inom reklam iaf inte framför filmkameran. hahah.
dagen började med en jätte ledsen albin så de4t var jobbigt o gå hemifrån, missar tåget precis i akalla tur att man planerar sin resväg, tar tåget 5minuter senare. kommer in i västra skogen, missar hjulsta tåget precis suck. men var på jobbet till åtta ändå. lyckat. slutade som vanligt idag o imorn så börjar jag två timmar senare så jag hinner busa lite med albin. lyckades även få ledigt på lördag. härligt måste juh se fotbollen, har blivit lite utav besatt hahah.
snart midsommar, shit va tiden flyger fram. planer? antingen åka till släkten o fira i knivsta typ eller vara hemma. skulle juh vara kul o åka men ändå så känns det som om det skulle vara skönt o vara hemma, buggis o nån polare kanske kommer över sen får vi se vad ida bestämmer sig för. sen vet jag inte heller hur annica o rogga gör. är en vecka kvar o planera så det blir nog bra:)
natti natt från mig the superstar hahhaah;)

Kommentarer
Postat av: Emilié

Haha, gullunge :) Måste ses snart!! Puss

2008-06-11 @ 22:52:45
URL: http://plump1s.blogg.se/
Postat av: Emilié

Japp! Jobbar två veckor till, sen är jag ledig tills jag skaffar mig ett nytt :P

2008-06-13 @ 07:54:26
URL: http://plump1s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0