midsommar

less på o få kräkattacker som jag verkligen inte vill få. får verkligen panik. gör allt för att slippa kräkas. sjukt att graviditeter kan skiljas så från den ena till den andra. med albin så är jag så här i efterhand jätte glad att jag mådde så pass bra som jag gjorde. nu så känns det som om det kommer vara i evigheter. hur ska man kunna leva normalt. suck. igår åkte jag hem från jobbet tidigare för jag mådde så dåligt o hela vägen hem på tunnelbanan så var min ända tank kräks inte nu. snälla. jag dör om jag gör det. så i natt sov man med hinken igen. o självklart så har alibn varit en mardröm inatt, sorry men han har verkligen det. tycker så synd om han när han inte kan förklara vad som e fel. han grinade så mycket o inget  dög. tillslut fick jag sitta i datastolen o gunga han till sömns3-4 gånger inatt. skoja inte man e seg i huvudet. fick sova till elva iaf. mår lite bättre idag, hoppas det håller i sig. nu så sover han o snart kommer gästerna droppa in. ska bli en mysig midsommar kommer sakna annica o roger:) jajaj ska städa undan det sista nu.

trevlig midsommar till alla nära o kära. o ni andra oxå;)
kramar från mig o familjen.

Kommentarer
Postat av: tessime

jag tror det e en tjej!!!

haha säger jag nu inna jag ens sett magen =)haha

2008-06-23 @ 20:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0