sömnig

inte många timmar sömn inatt inte. suck. stackars albin. slängde ut joan på soffan hade hoppats på att albin skulle sova bättre men icke. eller han blev inte lika varm som natten innan. så imorse så var jag astrött o är fortfarande. margo kom hit för o hämta upp mig vid niotiden för o åka in till stan o besöka en lyxkryssare. himlans fin båt så vi gick runt på en rundtur  o vid ett så serverades en sex rätters lunch. mm allt från anka till fisk o till efterbrallan. jag smakade på allt, o en del var riktigt gott. imorn blir det en annan båt om jag orkar vill säga hoppas på lite sömn inatt. lägga sig tidigt helt enkelt. ska nu fixa middan. kanske kommer upp nån bild imorn beror på om jag orkar ta några bilder hahah. tog en bild idag från däck utöver stockholm hoppas på att det blev någon bra iaf. jajaj herrå kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0