utmaning

Utmanad av söta emsan

Regler: Svara på frågorna om dig själv. I slutet av inlägget ger du
den vidare till 5 andra bloggare. Och sedan skriver du en kommentar
hos deras bloggar att de har en utmaning att hämta.

1) Vad gjorde jag för 10 år sedan?
13 år.. hmm hade väl sommarlov o levde rövare. hahha

2) Vilka 5 saker finns på att-göra-listan idag?
hmm.. ganska sent för idag men imorn så
*ringa bvc
*ringa vårdcentralen
*hmmm det var de viktigaste.

3) Godis jag gillar?
just nu. inget. sura s-märken kanske.

4) Vad skulle jag göra om jag blev miljardär?
mm troligt att jag blir det.
men jaaa resa, köpa hus, kläder, ge behövande o massa mer säkert. svårt o säga.

5) Städer / orter jag bott i?
vallentuna, snättringe/utsälje, hagsätra, stora staden/stockholm, akalla

jag utmanar: nageltjejen, ullis, elin, ingela o buggis kanske.
kramar från mig

spanien var juh bra grymma idag. bra match, iaf andra halvlek efter att albin somnat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0