me like

har inte riktigt haft tid att blogga nu i några dagar. fullt upp med albin o annat.
onsdag blev en dan på stan. träffade älsklingen sarah, snackade massor o åt en god lunch. efter att sarah åkt hem så mötte jag upp linnea. blev en promenad inne i stan o mer prat:) så kul o träffa dom o checka av lixom.
i torsdags så tränade jag, var skit roligt. körde step med ida på worldclass.
fredan så blev det en sväng till öf o leka av sig lite. på kvällen så kom annica över för o se andra chansen som visade sig vara på lördagen:) blev middag o lite tvspel.
lördan så kom tjejerna över. gu va dom e mysiga. saknar dom massor. lekte lite med albin här hemma o sen blev det en resa till kista käka lunch skvallra lite o titta i affärer. när jag kom hem så fick jag en sån mysig kram av mitt lilla troll. ida kom över vi gjorde en grönsakspaj med feta lök o paprika. o till så blev det en sallad. mumma! kikade på melodibrallan typ:)
idag så är det söndag:) har varit på promenad med ida i regnet usch blä men skönt o få komma hem. idag är en bra dag:) ska snart börja med lunch elelr middag vet inte vad jag vill kalla det:) o sen krypa ner i soffan med mina killar:)

det var en kort beskrivning av mina senaste dagar i mitt intressanta liv som jag stormtrivs med:)
Kramar

Kommentarer
Postat av: Emilié

Åh, ja! Det blev en urkul kväll :)
Längtar tills du ska med oss ut!! Ska bli urkul!

2008-03-09 @ 20:54:36
URL: http://plump1s.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0