snö igen..

igår var jag iväg med ida till willys o storhandlade för att sen åka bussen hem. gu vad det suger men tur att joan mötte mig vid bussen eftersom jag såg ut som en loddis med alla mina egodelar med mig i påsar plus vällingkartong hahha.

så imorse när man vaknade så sa gubben min hejdå för att åka iväg på konferens:( eller vad det nu var
när albin vaknade så slängde jag ner han i sin säng så han kunde leka med sin gosedjur o även titta i sina böcker som han älskar., jag låg typ o blundade en stund tills han börjar ropa mamma. tar upp han i sängen o inser att han har bajs på båda händerna(han har alltså lekt med sitt eget bajs) eyu... jajaj upp o ner i badet med han. byta sängkläder, o sen plocka med albins alla leksaker. efter lunchen så var det dags o åka till mormor i täby. träffade pan ett tag o jag åt lunch på kinarestaurangen. asiatiskbuffe blev det med MASSA vårrullar. jag älskar vårrullar.
sen köpte vi nya skor till albin.
när vi väl kom hem så lagade vi middag dammsög, tvätta toaletten m.m.
o snart så börjar min härliga tvkväll, det är juh tisdag.
imorn så kommer joan hem o så ska albin till tandläkaren o kika lite. ska även käka lunch med ida tror jag:) kanske göra hemmagjord matpaj till middag med feta o paprika:) mumma.

*har bokat kryssning
*vet en hemlighet
*min bror ligger på huddinge o ska opereras ikväll
*albin har kommit in på ett dagis men väntar på svar från det privata
*massa snöööö ute

nu ska vi byta blöja o borsta albins tänder. go natt

Kommentarer
Postat av: panki

Kryss, med vem? Vem e preggo? Vad har hänt din bror? Tell me tell me tell me :-)

2008-03-18 @ 20:35:54
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: panki

Och why ska Albino till Tandis? E inte d lite tidigt?

2008-03-18 @ 20:36:48
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: Anonym

hahahh

2008-03-18 @ 21:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0