vaken

albin vaknade strax innan sju, gick upp o gjorde välling o hoppades på att han kanske skulle somna om. så fel jag hade låg o drog mig i sängen ett tag tills han bajsade som vanligt. var bara o gå upp o byta blöja.
ingen ide o gå o lägga sig igen. fixade iordning gröt till lillkillen, sen koka ägg till oss. blev rostad smörgås med ägg på till frukost o oboj:) mysigt o äta frukost allihop.
ska strax klä på mig kläder o fixa lite så blir det till o åka till stinsen o shoppa lite med familjen. ska ta med oss albins nya vrålåk, en ny aikvagn vi köpte igår. lägger upp bild senare om jag hinner med det. ikväll så ska jag hänga lite med tjejerna. ska ut o käka o skvallra lite:) usch vet inte riktigt vad jag ska ha på mig men det får bli ett senare problem.

nu borsta tänderna o massa mer...

någon som vill köpa en babytravel buggy lyx -07?
hojta till så jag vet, 800kr men prutbart:)

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0