vattkoppor?

då har man kommit hem från enköping efeter en trevlig helg med god mat o trevligt sällskap:)
blev en lunch på mettan med roger o annica innan tåget bar av mot enköping. detgår snabbt o smidigt att åka till enköping:) i bilen så somnade albin efter lite skrik.
hahhaha
"det går inte - Nehe. gasen i botten förbi" klart det roligaste på hela resan.
blev god fisk i ugnen till middag, lite mango o persika till efterrätt:) senare på kvällen så skalades det en massa räkor på rostade smörgåsar med kokt ägg. det var verkligen mumma:)
thomsen o hans fruga kom förbi o visade upp magen o pratade en massa. usch stackarn har typ mått illa sen dan hon blev gravid, nu äntligen efter halva graviditeten så mår hon lite bättre. tror nog att det är en liten fröken som ligger där i magen:)

dan efter så blev det att åka hem eftersom svärmor skulle på kryssning. när vi kommer hem o packar upp o tagit det lugnt ett tag så badar albin o joan. o när jag tar upp albin så märker jag att han e rödprickig på ryggen tänkte inte mer på det . när vi sen skulle gå o lägga oss så kändes han väldigt varm, suck inte feber nu tänkte jag. så i morse så var det mer prickar o mer feber. suck. ska ringa vårdcentralen imorn för att få det bekräftat. så på onsdag så blir det inget klädparty:( jag som längtat så, jajja skjuter upp på det helt enkelt.
ska nu göra lite nytta innan herrn vaknar igen. ska sen åka ut till huddinge hämta min lillebror. som ska vara här i några dagar:) påsklov är det juh nu.

får väl uppdatera lite senare. kramar


Myskillen          speglar sig               kikar i kylskåpet       ute o går i snön        leker med sin nya städvagn

Kommentarer
Postat av: panki

Det gåååår inte- hahahaha

2008-03-24 @ 12:12:10
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0