jag döör

väskkillen på jobbet måste tro att jag e psyko eller vrålstöter på han. o inget stämmer juh jag är juh så normal med många frågor som behövs besvaras.

jajaj.

typ precis när jag började jobba i april så kom han, o jag var tvungen o fråga:
L- måste inte du sitta fast i väskan?
V- nej
L- men visst finns det sånna väskor man måste sitta fast i?
V- jo
L- jaaa så man måste hugga av armen om man vill ha väskan typ.
väskkillen kollade lite konstigt på mig o gick sen typ.

nån vecka senare så var det dags igen.
L-jobbar du alltid ensam?
V- jo spar in på lönekostnader, eller något svarar han mig.
L-jo men det är juh klar rånaren sparkar ner er båda ändå om ni skulle varit två som en.
väskkillen går.

hallå e jag sjuk eller kan man inte fråga nån annnan. jajaj så igår på jobbet.
kommer in lite tidigare står o pratar med frollen. märker att conny inte är på golvet. så när jag precis ska gå in till "kontoret" så hör jag hur nån öppnar dörren så jag tänkte ska nog skrämma conny lite. mm bra louise helt plötsligt när skjutdörren öppnas så säger jag buu typ o där står väskkillen
V- shit jag blev nästan rädd.
. jag höll på o dööö. skrattade lite o bad om ursäkt o gick.
nu ska jag inte öppna min mun när han kommer in på jobbet. tack o hej lixom.
ska snart åka till jobbet sen ledig i tre dagar härligt!

Kommentarer
Postat av: panki

Hahaha, knaso.

2008-05-15 @ 14:45:36
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: Emilié

Haha, det kan man säga :) PUSS!

2008-05-16 @ 07:00:18
URL: http://plump1s.blogg.se
Postat av: leopardia

hahaha, jag tycker _inte_ du ska skriva en bok med raggningstips iallafall... haha, faen vad kul!

2008-05-17 @ 16:14:25
URL: http://leopardia.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0