kärlek

asså när det är så här varmt ute så blir man så glad. sommar är juh så underbart:) här i akalla så är allt så fint, allt är grönt o det luktar alltid mat från grillen. alla är trevliga o glada. synd att man måste jobba som man gör o missa det mysiga med sommar o sol.. blir säkert asdåligt väder till helgen då jag äntligen är ledig.

har börjat sova dåligt på sistonde, suck jag som behöver min sömn för o orka jobba. för lite sömn ger huvudvärk suck. så ikväll blir det till o lägga sig tidigt o imorn upp tidigt eftersom man ska till tandläkaren. sen blir det jobb hela dan typ. borde fixa matlådor men har inga ideer på vad. förslag nån? tänk på att det ska va gott o värma i mickron.

tack för mig
herrå

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu är det gott med sallad i olika former. enkelt arr göra, lätt att ta med.

2008-05-11 @ 20:56:26
Postat av: Anonym

nu är det gott med sallad i olika former. enkelt arr göra, lätt att ta med.

2008-05-11 @ 20:57:00
Postat av: leopardia

köttfärssås och pasta...

2008-05-12 @ 22:21:45
Postat av: Ingela

grekisk sallad kan man göra snabbt och billigt hemma och ta med.

2008-05-14 @ 19:17:22
URL: http://vingela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0