ledig

då var man ledig i tre dagar. idag blev det en tur till öf så albin fick leka lite o mamma fick leka lite med mammorna:) o skvallra lite. träffade rima som var hemma från hudiksvall. sen blev det en tur ut till täbban, säga hej till daniel o mamsen såklart. fixat pass nu, hittat en mobil nu men är slut i sthlm tur man har en svärmor som bor i enköping som hade 6st på lager:) köpte en hatt till albin. sen hem handlade lite mat påvägen. så nu är man nybadad o redo för sängen typ. jag är en slutkörd människa med noll ork. imorn ska jag hem till min pappa säga hej o umgås lite sen blir det hem. ska äta dinner med annica o roger:) mycket trevligt. jajaj blää vilket tråkigt inlägg. men jaja.
natti natt för mig o er andra som nattar nu. kram lois

Kommentarer
Postat av: Jen

haft en bra helg?

2008-05-18 @ 12:27:55
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg
Postat av: BuggisBuggis

Jag tycker du är jätteduktig Fisen!
Med din energi så måste väl du också få bli lite trött någongång.
Förresten, snackade med väskkillen ang. BUUUU!!!
Så det inte blir missuppfattningar framöver menar jag.
Han garvade och sa det var cool.
Krama Abbe och den stora fabbro från Buggis

2008-05-18 @ 19:59:44
URL: http://www.buggis.se/blog/?w=buggis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0