onsdag med sol

har varit på kurs idag igen, var andra halvan o jag blev godkänd. wheiii
var lite orolig att jag inte kunde något men tydligen så kan jag mer än jag visste. blev en korv på korvingvar till lunch o sen hem till killarna. lillen sov så nu sitter man här o gör något jag borde göra oftare. skriva av sig lite lixom. ska försöka ta mig ut på en långpromenad sen när lillen vaknar så man rör lite på fläsket. har börjat med lite nya vanor. viktigt o äta 6gånger om dagen o ska försöka hålla det o röra på mig. lite jobbigt är det med frukosten då jag bara vill kräkas. har så svårt o käka frukost. förstår inte, det vill inte ner lixom. jajaj men jag ger mig inte.
har hämtat ut mitt pass, vilken bild säger jag hahha. skönt att ha ett pass där rätt namn står o även ett nytt betalkort.
ska väl gå o sätta mig på ballen nu o lapa sol. herrå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad vare för kurs?

2008-05-29 @ 08:44:42
Postat av: louise

anticimex

2008-05-29 @ 10:25:12
URL: http://sessanlouise.webblogg.se
Postat av: Ida

Här regnade det igår :( Duktigt med nya vanor, jag borde också. Imorgon kanske ;)

2008-05-29 @ 11:26:22
Postat av: Pauline

Antiklimax huua det låter läskigt ;)

2008-05-29 @ 11:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0