bra gärning

då har man varit duktig idag, hjälpt en gammal dam hem. synd bara att hennes gubbe ska vara en sån surgubbe. kom hem från kista så mötte jag upp massa människor som hjälpt en gammal dam som gått runt o svammlat. en av männen berättar att hon fått hjälp borta vid buskarna på baksidan av en radhuslänga. så jag ringer på ingela som är granne med där jag trodde hon bodde. visade sig att det var hon. ia klättrade in på baksidan för att släppa in henne. sen satt vi där tills gubben kom hem, ringt massa samtal o pratat massor med ellis som hon heter. jätte trevlig dam med kort minne. när gubben kommer hem så skäller han typ ut oss. o bortförklarar sig. usch för han. men nu är hon iaf inte ensam som tur är.
hade hon haft en trevligare gubbe så hade jag lätt tagit mig tid o besöka henne eftersom hon verkar känna sig ensam.

nu ska jag äta mig något gott o glo på tv med sonen min. herrå

Kommentarer
Postat av: ingela

Hej och tack för idag. de var lite kämpigt men tog ett gott slut. Tack för att Robin fick vara hos dig. Han kom hem jättelycklig och bara pratade om hur fin er´lägenhet var och hur spacead er fjärrkontroll var till tv och dvd och allt. Kram på dig från en som pluggar

2008-11-08 @ 19:36:32
URL: http://vingela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0