dag ett

på den här veckan...
börjar bra med tvättstuga 7. alla hjälptes vi åt. härligt med goa killar. joan fick tvätta klart eftersom jag o albin var tvugna o gå till dagis. ida kom hit vid tiotiden typ. så nu har man färgat håret. härligt. älskar när det är en fin färg. man blir på bra humör lixom. annars har jag väl inte gjort så många knopp idag inte. ska strax till kyrkans öppna förskola o lyssna på om nån föreläsning om sömn för små barn. kan va bra o höra sig för lite. sen så har vi reprisen av gossip girl som jag måste se idag, missade igår eftersom jag hade trevligt sällskap till middan. nej nu måste jag öka takten! senare. kramar

--------------------------------------------------------------------------

senare...

trevligt o hänga lite i kyrkan. kul o träffa jenny o zeke. hann hem lagom till GG. när det var slut så kom killarna hem. så vi lekte en massa i albins rum. gjorde massa bus o fixa med tvätten från imorse. till middag blev det hamburgare. ida har fått mig att tycka om avokado(?) på burgaren. mycket gott vart det. så nu sitter vi hela familjen i tvsoffan o degar. ska strax fixa välling till lillen, sen blir det sängen. nattinatt! kramar

---------------------------------------------------------------------------

Kommentarer
Postat av: Jenny

Alltså jag måste ju verka vara den mest självupptagna människan på denna jord... Du hade ju färgat håret och jag la inte ens märke till det...skäms

Jag skyller på tillfällig sinnesförvirring orsakad av sömnbrist och amningshormoner.

Jag har förresten uppdaterat min blogg nu för första gången på typ 2-3 månader...haha. Önskar att jag kunde vara lika flitig som dig med skrivandet.

Ses imorgon!!!

Kram

2008-11-17 @ 22:25:27
URL: http://lokezeke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0