ett måste

är juh tvungen o lägga in en bild på joan. han har rakat sig o sparat det fulaste. jag dör. den blir inte kvar länge kan jag säga. tur att jag älskar han såååå mycket:)


gjort idag da, varit hos akupunkturen imorse. fick massa nålar, värst är nog dom i fötterna. fast det är så skönt o veta att dom hjälper. ska dit om en vecka. sen blev det en sväng in på jobbet. pratade lite med söta tess. riktigt kuligt. påväg hem hoppade jag av i husby för o få mig en enormt god lunch. tack ida. blev en massa snack innan jag gick hem. var bara o skala äpple o städa undan så var det dags o gå igen. destenation dagis. hämtade trollet som skött sig fint idag.
till middag blev det potatisbullar/våfflor. riktigt gott. snart ska jag o albin titta på film o kanske lägga oss tidigt eftersom han var tröttmössa imorse.

här kommer en fin bild på mig o albin:)

tack för idag! kramar

Kommentarer
Postat av: Jenny

Alltså...jag finner egentligen inga ord för mustaschen. Den är så tysk att det nästan blir lite tufft. Fast bara nästan.

Stefan tyckte att den var fin iaf...Han skulle nog gärna ha en likadan själv.

2008-11-20 @ 09:44:43
URL: http://lokezeke.blogg.se/
Postat av: Panki

Hahahaha, Rodrigo sa nåt om att J såg ut som My name i Earl, hahaha å fan d stämmer ju!

2008-11-20 @ 12:12:32
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0