fredagsmys

ikväll blir det pizza till middag, lite gotti till tvkväll. grönsaker o dippa i dip. mumma. har juh emil här så man kan säga att albin är överlycklig. vilken toppen morbror han har.
så roligt när vi hämtade på dagis. han blev jätte glad o se oss o när han ska säga hej till emil så har han värsta basrösten, hahah. blev en sväng förbi 4Hgården med jenny o killar. grisarna var ute som vanligt. jag blir nog mer glad än barnen. hahha. nu har vi kommit hem till värmen, joan bygger lego med killarna.

gjort idag under dan da? varit i veddesta på öb. gjorde mig ett riktigt bra klipp. köpte min ansiktskräm mycket billigt. sen hittade jag en leksaksspis som albin ska få av mormor i julklapp. betala hälften av vad den kostar överallt annars. sen blev det en tur ut till huddinge för att hämta emil på skolan, o sen till akalla o hämta albin. vilken resa säger jag. jag fick inte dra vagnen på hela vägen eftersom emil skulle göra det.

nej nu ska jag nog fixa lite middag till albin o sen blir det pizza. trevlig fredagsmyskväll till er alla! kramar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0