mörker

inge kul med detta mörker, vet att jag sagt det förut men när man är påväg till dagis (15.00-15.30) så vill man inte att det ska börja bli mörkt :( blir inte att man har lust o typ stanna i nån park o leka eftersom man bara vill hem, till värme o ljus. nu sitter vi här hemma, albin äter majskrokar o kikar på barnprogram medans jag sitter här samtidigt som jag springer runt o plockar. ska snart till läkaren för fortsatt sjukskrivning. skulle göra köttfärslimpa idag men fick bli ändrade planer eftersom läkartiden är så dum ihop med våra middagstider. suck.

i barkarby så shoppade jag bara lite mer kläder på rean åt albin, blir många paket till jul:) när jag kom hem så beställde jag lite böcker. har gått med nån bokklubb där man beställer böcker 1 gång i halvåret. men man beställer för hela det halvåret. så innan jul nu så kommer det paket med lite böcker o sen i januari tror jag det kommer ett paket o sen i mars typ. ganska skönt, albin älskar juh böcker just nu. men vill bara ha braiga böcker. hahah svårt o förklara.

ajja nu ska vi nog byta en blöja o börja göra oss iordning. trevlig kväll! kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0