mutning

fick igår kväll muta mitt barn. efter o försökt lägga han i hundra år så sa jag till slut
- ska du gå till dagis imorn?
- jaa (o nickar på sitt gulliga sätt)
- men då måste du nog lägga dig, för du kommer inte orka busa o så annars.
- jaa (o nickar igen på sitt alldeles egna gulliga sätt)

inte somna han för det, men inte långt efter. grå var väl bra igår o som alltid vill jag ha mycket mer. nu vill jag ha söndag, så jag får glo lite på gossip girl:)

händer idag da? ska en sväng till barkarby med jenny o zeke. kanske köpa mig ett par trösklar, eller vad det heter. sen finns det juh massa annat skoj där:) jajaj kanske ska äta en tallrik med fil så man inte svimmar. ha en trevlig torsdag! kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0