pulka

då har man julpyntat klart. var inte så mycket, vilket är skönt. men va mysigt det är nu. älskar köket när det är som det är nu. eller ja julgrejerna. sen har vi ett kylskåp som står mitt i rummet typ. suck. snart så flyttas nog det oxå.
sen kom ida över, blev en promenad till 4h gården. riktigt kallt var det. när vi kom hem så blev det soppa till lunch med nybakad baugette. så jäkla gott. albin åt massor. blev till o bada albin eftersom att äta soppa själv är inte alltid så lätt.
efter att albin även fått i sig lite mellanmål så blev det en promenad med pulkan. albin tyckte det var jätte mysigt. han satt där som en kung:) efter att ha gått runt i 20 minuter tyckte jag att det var dags o gå hem, så när vi närmade oss porten så vänder jag mig bakåt o ser att albin typ halvsover. skrattade massor för mig själv, såg juh ut som om han brytit nacken eftersom den hängde bakåt. synd att jag inte hade kameran säger jag bara.
när vi kommer in så lägger han sig i soffan o är oväck bar eller vad det heter. suck jajaj. det får väl vara så. så jag fick äta middag själv. vid halv åtta fick jag lite kontakt så vi badade en snabbis. var roligt o se albin eftersom han halvsov i badkaret stackarn. snart kommer joan hem o då ska vi lägga oss allihop.

skriver en rad eller två imorn:) kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0