skönt med sömn

igår natt så sov jag så himla dåligt, max 3timmar samanlagt. hade så ont i ryggen. men inatt sov jag mycket bättre vilket känns finfint idag. så man har lite ork till nytta. idag så kommer mulle med familj över o ska heja på oss. vilket är mycket trevligt. sen så kommer gregor med fruga över, väldans trevligt. skönt när man har en soffa o sitta i oxå. hahah.

igår kväll var jag på utvecklingssamtal, albin är en glad liten prick, vilket är skönt o veta. han har två mål som jag hoppas han lär sig snart:) funderar på o åka till kista en sväng o kanske köpa något skoj. är juh farsdag på söndag oxå. måste köpa något fint till albins underbara pappi. nä dammsuga igen kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0