storhandla

då har man varit o storhandlat idag med mammi o bror. robin fick bära. mycket duktig kille. blev ica, coop o även willys. så nu har vi blöjor hemma som borde räcka bra länge. både till albin o grodan. har hunnit med o ta en sväng förbi kista oxå. köpte svärmor en present o även lite grejer till albin o en urgullig dräkt till grodan. sen var det till o hämta albin. han har varit en retkille idag. suck. han är inte ens två år o har redan börjat jäklas. jajaj hoppas det blir bättre. svängde in på lidl på vägen hem oxå eftersom jag inte har storhandlat idag.
nu så ligger killarna i soffan, albin sover o joan han glor på något trist på tv.

igår så var det knytis på dagis. mycket trevligt. gjorde nån pastagratäng. blev helt ok om jag själv får säga men men. efterrätten stog fröknarna för, mumma säger jag. chokladkaka m grädde, kärleksmums o nån knäckgrej. tur att albin lämnade kvar lite till sin smala mamma.
var även på mvc igår, har gått upp 11kilo sen inskrivningen, jahapp. nu ska jag inte tänka så men lite ont gör det. lycka till o bli av med alla dessa kilon. bra jobbigt o försöka bli av med dom 16 jag gick upp med albin. hjärtljuden var runt 130 o magen hade växt lite. grodan har även lagt sig till rätta, ruckbart eller vad det hette.

imorn så blir det till sjukgymnasten i sumpan, längtar. hahah. har fått ont efter all shopping idag så nålarna kommer nog göra susen. ska snart lägga mig för min tvkväll är just idag. fula bettan, fruarna o sen har vi juh christine.
trevlig kväll på er! kramar

En bild på dräkten

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken söt dress. Tror jag har sett den....HM??



Alltså....jag kan snart inte hålla mig. Måste nog ladda ner Desperate Housewives.....måste få veta fortsättningen NU!!! Vem är det som Dave är ute efter??? Gaaahhh......



2008-11-25 @ 22:07:21
URL: http://lokezeke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0