albin sover

gick upp vid halv tio idag, riktigt skönt. grodan lät bli o sparka o albin lät bli o komma in o skrika hela tiden. upp o busa lite, slöa en massa. fixa lunch o sen blev det en sväng ner till källaren o rensa lite. känns bra kan nog inte rensa så mycket mer där nere. skulle bara behöva en bättre möblering kanske. men det funkar som vi har nu.
sen blev det promenad till kista med ida, handlade två julklappar. när man kom hem så stendäckade albin så nu har jag börjat småplocka med sånt jag kan utan o behöva anstänga mig typ. känner mig duktig. det är så jobbigt när det inte går o städa så mycket här hemma när det ser ut som det gör. joan rev ut garderoberna i hallen igår, så nu är det ännu mer som behövs göra plus att det står två garderober i köket o irriterar mig. hahah imorn så kommer containern äntligen hit så då åker det mesta ut. lovely. undrar när jag ska hinna med o åka till ikea bara.
ska juh städa på gården imorn oxå.
måndan är fullbokad, ska träffa sarah, vilket ska bli jätte skoj. ska till mvc o sjukgymnasten oxå. lämna o hämta albin på dagis. sen hoppas jag pappi kommer på tisdag.

nää nu måste jag plocka innan albin vaknar o då ska det lekas o lagas mat.
ha en trevlig lördag! kramar

Kommentarer
Postat av: Panki

Säg till om ni vill ha nån hjälp hemma med nåt :-)

2008-10-25 @ 17:33:03
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0